Termeni si conditii
Termenii si conditiile de mai jos se refera la navigarea sau inscrierile efectuate pe site-ului permisdebusiness.ro si participarea la cursurile si evenimenteleorganizate de noi. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile inscrierii si participarii la cursurile Permis de Business, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos. In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la contact@permisdebusiness.ro.
Orice modificare adusa la prezentul document va fi publicata in pagina. Modificarile astfel facute sunt socotite a fi acceptate de catre utilizator daca acesta continua sa foloseasca serviciul dupa afisarea lor pe site, in sectiunea Termeni si Conditii. Utilizarea de catre dvs. a produselor, aplicatiilor, serviciilor, aplicatiilor software si site-ului permisdebusiness.ro este guvernata de termenii prezentului document, excluzand insa alte servicii si termeni acceptati prin semnarea unor documente suplimentare.
Cu exceptia unor intelegeri contrare incheiate in scris cu Permis de Business SRL, contractul dvs. cu noi va include intotdeauna, cel putin Termenii si Conditiile prevazute in acest document. Acestea sunt denumite in continuare „Termeni si Conditii”.
1. Termeni Generali
Permis de Business: este denumirea comerciala a PERMIS DE BUSINESS SRL, societate inregistrata in Romania, avand sediul in social in Mun. Bucuresti, Sectorul 6, Strada Cetata de Balta nr. 72, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8501/2021, identificata prin cod unic de inregistrare 442688642.
Site: domeniul permisdebusiness.ro si subdomeniile acestuia. Site-ul si subdomeniile acestuia sunt detinute si operate de PERMIS DE BUSINESS SRL.
Servicii: utilizarea de catre dvs. a produselor, serviciilor, aplicatiilor software si site-ului permisdebusiness.ro (denumite in acest document in mod colectiv „Serviciile” si excluzand orice alte servicii care va sunt furnizate printr-un contract scris separat) este guvernata de termenii prezentului document.
Training: program special referitor la dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor individuale necesare indeplinirii mai eficace a unor sarcini sau a procesului de evolutie personala.
Furnizor Curs: prestatorul de servicii, denumit in continuare si furnizor, care asigura organizarea si livrarea unui Curs.
Cursant: beneficiar al cursurilor
Denumirea Comerciala a Cursului: reprezinta numele simplificat al denumirii oficiale a cursului, folosit in scopuri comerciale pentru o intelegere si identificare mai usoara de catre un cursant sau potential cursant.
Durata Cursului: interval de timp in care desfasoara Curs.
Durata Contractului: contractul intra in vigoare la data completarii formularului de inscriere si achitarea cursului, producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.
Program de Curs: plan de activitate in care sunt stabilite (in ordinea desfasurarii lor) etapele propuse pentru o perioada data, numarul sedintelor de curs (saptamanale, lunare, anuale), dar si intervalul orar, zilele de desfasurare sau locatia.
Data de Incepere: este data oficiala de incepere a unui Curs.
Data pana la care se fac inscrieri: reprezinta data pana la care se fac inscrieri pentru urmatoarea grupa care trebuie sa inceapa cel mai repede.
Training ONLINE: Trainingurile permisdebusiness.ro ce se desfasoara ONLINE. Pentru participarea la curs aveti nevoie de:
– Laptop / PC, conectat la internet
– Webcam si Microfon functional
– Aplicatia Zoom instalata ( https://zoom.us/ )
– Cont de utilizator Zoom (100% gratuit)
2. Inscrieri si Modalitatea de Inscriere Online
2. 1. Cursantul va putea alege cursul la care sa participe, utilizand interfata site-ului permisdebusiness.ro.
2. 2. Cursantul poate accesa orice training, din oferta disponibila, in limita locurilor disponibile si a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare program in parte.
2. 3. Apasand pe butonul “Finalizeaza INSCRIERE ONLINE” Cursantul va fi directionat catre platforma de inscrieri ce contine Formularul de Inscriere ONLINE pentru trainingul respectiv.
2. 4. Pentru efectuarea unei inscrieri valide, cursantul va trebui sa furnizeze anumite date personale pe care trebuie sa le completeze in campurile Formularului de Inscriere ONLINE, dar si sa accepte Conditiile de Participare.
2. 5. Rezervarea si garantarea locului in cadrul unei grupe, se realizeaza in momentul achitarii trainingului integral. Doar in acel moment inscrierea se considera finalizata.
3. Conditii de Participare si Dreptul de Retragere
3. 1. In cazul in care din motive obiective, trainingul nu se poate desfasura sau inceperea acestuia intarzie cu mai mult de 30 de zile fata de Data Estimata, Cursantul are dreptul sa solicite returnarea sumei achitate, respectand procedura de restituire.
3. 2. Persoanele fizice beneficiaza de un drept de retragere pe care il pot exercita in termen de 14 zile calendaristice de la data inscrierii. In situatia in care se va exercita dreptul de retragere in primele 14 zile calendaristice de la inscriere Furnizorul Cursului va restitui toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cursantului in termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala la momentul inscrierii.
3. 3. Persoanele Juridice nu beneficiaza de dreptul de retragere.
3. 4. In situatia neprezentarii la curs autorizat/training sau a intreruperii frecventarii acestuia din motive imputabile Cursantului, suma achitata nu se restituie, indiferent de modalitatea de plata (in rate sau integral).
4. Durata Contractului
4. 1. Contractul intra in vigoare la data completarii formularului de inscriere si achitarea trainingului, producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.
5. Pretul si Modalitati de Plata
5. 1. Costul Cursului: pretul total al serviciilor prestate de catre Furnizor de formare profesionala.
• Toate preturile afisate pe site sunt in RON si nu contin TVA.
• Pretul exprimat este per Cursant.
5. 2. Modalitati de Plata:
• Plata online prin Netopia Mobilpay (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).
Daca ai ales metoda de plata “Online prin card bancar” se va deschide pagina securizata a procesatorului de plati unde vei introduce datele cardului si vei efectua plata. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind introduse direct in sistemele Visa si MasterCard.
• Plata prin ordin de plata direct in contul Permis de Business SRL.
6. Protectia Datelor Personale si Politica de Confidentialitate:
Va rugam sa cititi NOTIFICAREA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL pentru a afla de ce si cand va colectam datele cu caracter personal, cum le folosim, conditiile in care le putem divulga altora, cum le stocam in conditii de siguranta si care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu o asemenea prelucrare conform legii.
7. Proprietatea intelectuala
7. 1. Continutul acestui site, sub toate aspectele, este proprietatea Permis de Business SRL sau a partenerilor sai, iar informatiile respective pot fi sub incidenta legilor interne sau internationale de protectie a proprietatii intelectuale.
7. 2. Toate drepturile referitoare la proprietatea intelectuala sunt rezervate. Protectia se exercita asupra textelor, creatiei artistice, imaginilor si fotografiilor, precum si asupra altor elemente protejate de drepturi de autor.
8. Solutionarea litigiilor
8. 1. Partile vor depune toate diligentele pentru rezolvarea pe cale amiabila a neintelegerilor ce se pot ivi intre ele cu ocazia desfasurarii relatiilor contractuale.
8. 2. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila, Partile se pot adresa instantei de judecata competente, potrivit legii.
9. Acceptarea Termenilor
9. 1. Prin utilizarea efectiva a Serviciilor se considera ca ati citit, inteles si acceptat prezentii Termeni si Conditii. Totodata, confirmati si acceptati faptul ca Permis de Business SRL va considera utilizarea de catre dvs. a Serviciilor ca o acceptare a Termenilor incepand cu momentul respectiv.
9. 2. Nu puteti utiliza Serviciile si nu puteti accepta Termenii daca nu aveti varsta legal aceptabila pentru incheierea unui contract, sau sunteti o persoana careia i s-a interzis primirea de Servicii conform legislatiei din Romania.
9. 3. Permis de Business SRL poate modifica, revizui, imbunatati sau intrerupe furnizarea de informatii, produse sau servicii prezentate pe acest site sau oricare din documentele incluse pe acest site, fara a informa in prealabil in acest sens. Permis de Business SRL isi rezerva dreptul de a modifica – adauga, sterge, completa, actualiza – in totalitate sau partial acesti Termeni si conditii fara un anunt prealabil. Aceste modificari intra in vigoare in momentul in care sunt publicate pe site-ul permisdebusiness.ro si se considera a fi acceptate de Vizitator/Utilizator prin folosirea in continuare a acestui site.